2010. július 19., hétfő

Első bejegyzés! :)


Sziasztok! Szép napot!

A tavasszal kezdtem el a fülbevalók készítését. Láncokat már korábban is készítettem...pontosabban medálokat...egyszerű bőr szállal...de gondoltam és mások is arra buzdítottak, hogy ezt szebben is lehetne kivitelezni. És lőn....így sikerült...miután megismertem az organzát, a viaszolt szálat, a sodronyt és a fém alkatrészeket.....és a szebbnél szebb csiszolt üveg gyöngyöket. Teljesen új felfedezésre váró terület volt...és még most is az....ettől izgalmas és jó csinálni. :))
A fülbevalókat meg a láncok mellé hiányolták és én is nagy rajongójuk vagyok...ez az egyedüli ékszer ami munka közben sem zavar...sőt!
 A mintákat a kerámiámról mentettem át és főleg a turáni magyar ornamentika ihlet meg ( Huszka ).
A színeket szintén, hisz ezeket is fehér agyagból készítem, és itt is dominálnak a vidám színek s szín összeállítások. Ha valamelyik megtetszik írj és megírom az árát és postán el is tudom küldeni bélelt levélben, elsőbbségivel és ajánlva.

Néhány kép ízelítőnek.




Zöld nagy virágos medálok. Organza szalaggal,és viaszolt szálakkal, kékes-zöldes-sárgás árnyalatban. A fém szerelék nikkel mentes és lánchosszabítót is tettem rá, így állítható a hossza.











Kékes,írókázott, festett, mázazott közép medál, sötétkék sodronnyal, csiszolt üveggyöngyökkel és kásagyöngyökkel. A szerelék szintén nikkel mentes és lánc hosszabbítót is tettem rá.




1 megjegyzés:

  1. Szia Irmus!
    Granulálok a blogodhoz, nagyon örülök, hogy még van még egy hely, ahol összefuthatunk, ha már úgyis olyan ritkán lássuk egymást!
    Ezek az ékszerek élőben is olyan kis finomak, szépek!
    (Képzeld, pár napja nekem is van korongom, bibííí :-) még az is lehet, hogy gyakorlati kerámikus leszek a végén, nem csak ilyen pszeudo, agyagmentes, elméleti forma-bontó...)
    És de jó, enyém az első kommentár!!!!!

    VálaszTörlés